Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvien.due.udn.vn:8080/dspace/handle/TVDHKT/9772
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.date.accessioned2014-01-22T07:56:13Z-
dc.date.available2014-01-22T07:56:13Z-
dc.date.issued2006vi
dc.identifier.issn0868-3646vi
dc.identifier.urihttp://thuvien.due.udn.vn:8080/dspace/handle/123456789/876vi
dc.identifier.urihttp://thuvien.due.udn.vn:8080/dspace/handle/TVDHKT/9772-
dc.language.isovivi
dc.relation.ispartofseriesNghiên cứu Đông Bắc á, số 9; tr. 75-76vi
dc.subjectNghiên cứu Đông Bắc ávi
dc.titleVăn hóa trong phát triển thương hiệu quốc giavi
Appears in Collections:Tạp chí Nghiên cứu Đông Bắc Á

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
000000CVv183S92006075.pdf163.22 kBAdobe PDFThumbnail
 Sign in to read


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.