Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvien.due.udn.vn:8080/dspace/handle/TVDHKT/9191
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorTrương, Công Thanhvi
dc.date.accessioned2014-01-21T10:12:21Z-
dc.date.available2014-01-21T10:12:21Z-
dc.date.issued2004vi
dc.identifier.issn1859-0098vi
dc.identifier.urihttp://thuvien.due.udn.vn:8080/dspace/handle/TVDHKT/9191-
dc.language.isovivi
dc.relation.ispartofseriesTâm lý học, số 12; tr. 49-56vi
dc.subjectTâm lý họcvi
dc.titleBước đầu nghiên cứu thực nghiệm sự hình thành năng lực khái quát hóa trong môn toán ở học sinh lớp 5vi
Appears in Collections:Tạp chí Tâm lý học

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
000000CVv211S122004049.pdf1.87 MBAdobe PDFThumbnail
 Sign in to read


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.