Please use this identifier to cite or link to this item:
http://thuvien.due.udn.vn:8080/dspace/handle/TVDHKT/9191
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Trương, Công Thanh | vi |
dc.date.accessioned | 2014-01-21T10:12:21Z | - |
dc.date.available | 2014-01-21T10:12:21Z | - |
dc.date.issued | 2004 | vi |
dc.identifier.issn | 1859-0098 | vi |
dc.identifier.uri | http://thuvien.due.udn.vn:8080/dspace/handle/TVDHKT/9191 | - |
dc.language.iso | vi | vi |
dc.relation.ispartofseries | Tâm lý học, số 12; tr. 49-56 | vi |
dc.subject | Tâm lý học | vi |
dc.title | Bước đầu nghiên cứu thực nghiệm sự hình thành năng lực khái quát hóa trong môn toán ở học sinh lớp 5 | vi |
Appears in Collections: | Tạp chí Tâm lý học |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
000000CVv211S122004049.pdf | 1.87 MB | Adobe PDF | Sign in to read |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.