Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvien.due.udn.vn:8080/dspace/handle/TVDHKT/8619
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorLê, Hươngvi
dc.date.accessioned2014-01-21T10:09:57Z-
dc.date.available2014-01-21T10:09:57Z-
dc.date.issued2005vi
dc.identifier.issn1859-0098vi
dc.identifier.urihttp://thuvien.due.udn.vn:8080/dspace/handle/TVDHKT/8619-
dc.language.isovivi
dc.relation.ispartofseriesTâm lý học, số 4; tr. 26-30vi
dc.subjectTâm lý họcvi
dc.titleMột số nhân tố chi phối hành vi tiêu dùng của người dân đối với sản phẩm của các doanh nghiệp tư nhânvi
Appears in Collections:Tạp chí Tâm lý học

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
000000CVv211S042005026.pdf222.5 kBAdobe PDFThumbnail
 Sign in to read


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.