Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvien.due.udn.vn:8080/dspace/handle/TVDHKT/47041
Title: Chiến lược truyền thông marketing của ngân hàng thương mại cổ phần Sài Gòn- Hà Nội chi nhánh Đà Nẵng
Authors: Phạm, Thị Xuân Ly
Advisor: TS. Nguyễn, Thanh Liêm
Keywords: Chiến lược;Truyền thông marketing;Ngân hàng Sài Gòn - Hà Nội chi nhánh Đà Nẵng
Issue Date: 2012
Publisher: Trường Đại học Kinh tế - ĐH Đà Nẵng
Citation: 102 tr.
Abstract: Cơ sở lý luận về truyền thông marketing của ngân hàng. Thực trạng về truyền thông marketing của ngân hàng SHB Đà nẵng trong thời gian qua. Hoàn thiện chiến lược truyền thông marketing của ngân hàng Sài Gòn - Hà Nội chi nhánh Đà Nẵng. Kết luận.
Description: 658
Appears in Collections:Quản trị kinh doanh (LV)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
TOM TAT.DOC296 kBMicrosoft Wordbook.png
 Sign in to read
LUAN VAN.DOC898.5 kBMicrosoft Wordbook.png
 Sign in to read


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.