Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvien.due.udn.vn:8080/dspace/handle/TVDHKT/4681
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorNguyễn, Thị Tuyết Maivi
dc.date.accessioned2014-01-21T09:41:28Z-
dc.date.available2014-01-21T09:41:28Z-
dc.date.issued2007vi
dc.identifier.issn0866-7489vi
dc.identifier.urihttp://thuvien.due.udn.vn:8080/dspace/handle/123456789/582vi
dc.identifier.urihttp://thuvien.due.udn.vn:8080/dspace/handle/TVDHKT/4681-
dc.language.isovivi
dc.relation.ispartofseriesNghiên cứu kinh tế, số 6; tr. 58-61vi
dc.subjectNghiên cứu kinh tếvi
dc.titleHành vi mua hàng ngẫu hứng và hậu quả của nó đối với người tiêu dùngvi
Appears in Collections:Tạp chí Nghiên cứu Kinh tế

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
000000CVv130S062007058.pdf214.42 kBAdobe PDFThumbnail
 Sign in to read


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.