Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvien.due.udn.vn:8080/dspace/handle/TVDHKT/46468
Title: Giải pháp marketing cho sản phẩm cà phê của công ty TNHH An Thái
Authors: Trần, Cao Nguyên
Advisor: TS Nguyễn, Xuân Lãn
Keywords: Cà phê;Marketing;Công ty TNHH An Thái
Issue Date: 2017
Publisher: Trường Đại học Kinh tế Đà Nẵng
Citation: Pages 1 - 92
Abstract: Tổng hợp lý thuyết Marketing. Đánh giá thực trạng hoạt động marketing cho sản phẩm cà phê của Công ty TNHH An Thái. Đề xuất giải pháp marketing cho sản phẩm cà phê của Công ty TNHH An Thái
Appears in Collections:Quản trị kinh doanh (LV)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
TranCaoNguyen_K31.QTR.DL_Tomtat.pdf333.26 kBAdobe PDF Sign in to read
TranCaoNguyen_K31.QTR.DL_Toanvan.pdf5.9 MBAdobe PDF Sign in to read
TranCaoNguyen_K31.QTR.DL_Trangthongtin.pdf858.63 kBAdobe PDF Sign in to read


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.