Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvien.due.udn.vn:8080/dspace/handle/TVDHKT/3912
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorNguyễn, Hoàng ánhvi
dc.date.accessioned2014-01-21T09:31:33Z-
dc.date.available2014-01-21T09:31:33Z-
dc.date.issued2006vi
dc.identifier.issn0868-3581vi
dc.identifier.urihttp://thuvien.due.udn.vn:8080/dspace/handle/123456789/414vi
dc.identifier.urihttp://thuvien.due.udn.vn:8080/dspace/handle/TVDHKT/3912-
dc.language.isovivi
dc.relation.ispartofseriesNghiên cứu châu Âu, số 5; tr. 50-57vi
dc.subjectNghiên cứu châu Âuvi
dc.titleảnh hưởng của nền văn hoá đến quan hệ thương mại Việt Nam - Đan Mạch: Những kết quả ban đầuvi
Appears in Collections:Tạp chí Nghiên cứu Châu Âu

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
000000CVv181S052006050.pdf357.65 kBAdobe PDFThumbnail
 Sign in to read


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.