Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvien.due.udn.vn:8080/dspace/handle/TVDHKT/27710
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorTS.Trương, Sỹ Quí-
dc.contributor.authorNguyễn, Thanh Hoa-
dc.date.accessioned2016-02-16T08:32:58Z-
dc.date.available2016-02-16T08:32:58Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.urihttp://thuvien.due.udn.vn:8080/dspace/handle/TVDHKT/27710-
dc.language.isovivi
dc.subjectDịch vụvi
dc.subjectBảo hiểm xã hộivi
dc.titleNghiên cứu sự hài lòng của khách hàng tổ chức đối với dịch vụ tiếp nhận và giải quyết chế độ bảo hiểm xã hội tại bảo hiểm xã hội Quận Cẩm Lệ, Thành phố Đà Nẵngvi
dc.typeThesisvi
Appears in Collections:Quản trị kinh doanh (LV)

Files in This Item:
There are no files associated with this item.


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.