Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvien.due.udn.vn:8080/dspace/handle/TVDHKT/25812
Title: Quản trị quan hệ khách hàng tại ngân hàng Việt Nam Thương tín, chi nhánh Đà Nẵng
Authors: Phạm, Thị Minh Hằng
Advisor: TS. Đoàn, Gia Dũng
Keywords: Quản trị;Khách hàng
Issue Date: 2015
Abstract: Việc xây dựng mối quan hệ khách hàng dài hạn sẽ giảm bớt sự rời bỏ của khách hàng giảm chi phí và tăng doanh thu.
Appears in Collections:Quản trị kinh doanh (LV)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
TOM TAT.pdf480.98 kBAdobe PDF Sign in to read
LUAN VAN HANG .pdf1.22 MBAdobe PDF Sign in to read


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.