Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvien.due.udn.vn:8080/dspace/handle/TVDHKT/21004
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorTS Lê, Thị Minh Hằng-
dc.contributor.authorCao, Thị Hoa-
dc.date.accessioned2015-07-08T02:46:07Z-
dc.date.available2015-07-08T02:46:07Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.urihttp://thuvien.due.udn.vn:8080/dspace/handle/TVDHKT/21004-
dc.language.isovivi
dc.subjectNghiên cứuvi
dc.subjectDịch vụvi
dc.titleNghiên cứu chất lượng dịch vụ giao dịch trực tiếp đối với khách hàng cá nhân tại ngân hàng Agribank- chi nhánh Ngũ Hành Sơn Đà Nẵngvi
dc.typeThesisvi
dc.NoiLuuBanGocTHƯ VIẸNvi
dc.CoQuanChuQuanĐHKT-ĐHĐNvi
Appears in Collections:Quản trị kinh doanh (LV)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
TOM TAT - CAO THI HOA.pdfTóm tắt241.86 kBAdobe PDF Sign in to read
LUAN VAN - CAO THI HOA.pdfToàn văn1.03 MBAdobe PDF Sign in to read


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.