Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvien.due.udn.vn:8080/dspace/handle/TVDHKT/21004
Title: Nghiên cứu chất lượng dịch vụ giao dịch trực tiếp đối với khách hàng cá nhân tại ngân hàng Agribank- chi nhánh Ngũ Hành Sơn Đà Nẵng
Authors: Cao, Thị Hoa
Advisor: TS Lê, Thị Minh Hằng
Keywords: Nghiên cứu;Dịch vụ
Issue Date: 2015
metadata.dc.NoiLuuBanGoc: THƯ VIẸN
metadata.dc.CoQuanChuQuan: ĐHKT-ĐHĐN
Appears in Collections:Quản trị kinh doanh (LV)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
TOM TAT - CAO THI HOA.pdfTóm tắt241.86 kBAdobe PDF Sign in to read
LUAN VAN - CAO THI HOA.pdfToàn văn1.03 MBAdobe PDF Sign in to read


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.