Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvien.due.udn.vn:8080/dspace/handle/TVDHKT/20823
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorTS. Nguyễn, Phúc Nguyên-
dc.contributor.authorNguyễn, Toàn Chương-
dc.date.accessioned2015-07-07T01:58:24Z-
dc.date.available2015-07-07T01:58:24Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.urihttp://thuvien.due.udn.vn:8080/dspace/handle/TVDHKT/20823-
dc.language.isovivi
dc.subjectKhách hàngvi
dc.subjectSự hài lòngvi
dc.titleNghiên cứu sự hài lòng của khách hàng đối với chất lượng dịch vụ của siêu thị Coopmart Quy Nhơnvi
dc.typeThesisvi
dc.NoiLuuBanGocThư việnvi
dc.CoQuanChuQuanTrường ĐHKT-ĐHĐNvi
Appears in Collections:Quản trị kinh doanh (LV)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
TOM TAT - NGUYEN TOAN CHUONG.pdfTóm tắt206.03 kBAdobe PDF Sign in to read
LUAN VAN - NGUYEN TOAN CHUONG.pdfToàn văn2.11 MBAdobe PDF Sign in to read


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.