Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvien.due.udn.vn:8080/dspace/handle/TVDHKT/20823
Title: Nghiên cứu sự hài lòng của khách hàng đối với chất lượng dịch vụ của siêu thị Coopmart Quy Nhơn
Authors: Nguyễn, Toàn Chương
Advisor: TS. Nguyễn, Phúc Nguyên
Keywords: Khách hàng;Sự hài lòng
Issue Date: 2015
metadata.dc.NoiLuuBanGoc: Thư viện
metadata.dc.CoQuanChuQuan: Trường ĐHKT-ĐHĐN
Appears in Collections:Quản trị kinh doanh (LV)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
TOM TAT - NGUYEN TOAN CHUONG.pdfTóm tắt206.03 kBAdobe PDF Sign in to read
LUAN VAN - NGUYEN TOAN CHUONG.pdfToàn văn2.11 MBAdobe PDF Sign in to read


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.