Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvien.due.udn.vn:8080/dspace/handle/TVDHKT/20689
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorPGS.TS Phạm, Thị Lan Hương-
dc.contributor.authorNguyễn, Quang Thạch-
dc.date.accessioned2015-07-06T02:16:42Z-
dc.date.available2015-07-06T02:16:42Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.urihttp://thuvien.due.udn.vn:8080/dspace/handle/TVDHKT/20689-
dc.language.isovivi
dc.subjectTiêu dùngvi
dc.subjectCá nhânvi
dc.titleNghiên cứu các nhân tố ảnh hưởng đến ý định mua xe hơi Mazda của người tiêu dùng tại Gia Laivi
dc.typeThesisvi
dc.NoiLuuBanGocThư việnvi
dc.CoQuanChuQuanTrường ĐHKT-ĐHKTvi
Appears in Collections:Quản trị kinh doanh (LV)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Tom tat - Thach K25.QTR.KT.pdfTóm tắt228.41 kBAdobe PDF Sign in to read
LUAN VAN_THACH-K25.QTR.KT.pdfToàn văn2.62 MBAdobe PDF Sign in to read


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.