Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvien.due.udn.vn:8080/dspace/handle/TVDHKT/20323
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorTS Võ, Quang Trí-
dc.contributor.authorNguyễn, Thảo Thanh-
dc.date.accessioned2015-06-26T01:41:54Z-
dc.date.available2015-06-26T01:41:54Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.urihttp://thuvien.due.udn.vn:8080/dspace/handle/TVDHKT/20323-
dc.language.isovivi
dc.subjectMarketingvi
dc.subjectThương hiệuvi
dc.titleNghiên cứu ảnh hưởng của truyền miệng đến hình ảnh thương hiệu: Trường hợp truyền miệng trên Webtretho com và Lamchame.comvi
dc.typeThesisvi
dc.NoiLuuBanGocThư việnvi
dc.CoQuanChuQuanTrường ĐHKT-ĐHĐNvi
Appears in Collections:Quản trị kinh doanh (LV)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
TOM TAT.pdfTóm tắt396.86 kBAdobe PDF Sign in to read
NOI DUNG LUAN VAN.pdfToàn văn1.37 MBAdobe PDF Sign in to read


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.