Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvien.due.udn.vn:8080/dspace/handle/TVDHKT/20100
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorTS Nguyễn, Thị Thu Hương-
dc.contributor.authorNguyễn, Tuấn Anh-
dc.date.accessioned2015-06-24T08:18:18Z-
dc.date.available2015-06-24T08:18:18Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.urihttp://thuvien.due.udn.vn:8080/dspace/handle/TVDHKT/20100-
dc.language.isovivi
dc.subjectKhách hàngvi
dc.subjectSự hài lòngvi
dc.titleNghiên cứu sự hài lòng khách hàng đối với chất lượng dịch vụ đào tạo ở trung tâm ngoại ngữ Thụy Sĩ- SLC Đà Nẵng.vi
dc.typeThesisvi
dc.NoiLuuBanGocThư việnvi
dc.CoQuanChuQuanTrường ĐHKT-ĐHĐNvi
Appears in Collections:Quản trị kinh doanh (LV)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
TOM TAT.pdfTóm tắt318.14 kBAdobe PDFbook.png
 Sign in to read
NOI DUNG LUAN VAN.pdfToàn văn1.06 MBAdobe PDFbook.png
 Sign in to read


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.