Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvien.due.udn.vn:8080/dspace/handle/TVDHKT/20033
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorTS Đinh, Thị Lệ Trâm-
dc.contributor.authorĐỗ, Thanh Tùng-
dc.date.accessioned2015-06-24T01:06:02Z-
dc.date.available2015-06-24T01:06:02Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.urihttp://thuvien.due.udn.vn:8080/dspace/handle/TVDHKT/20033-
dc.language.isovivi
dc.subjectKhách hàngvi
dc.subjectDịch vụvi
dc.titleNghiên cứu sự hài lòng khách hàng sử dụng dịch vụ Mobile banking tại chi nhánh ngân hàng Phương Đông, Thành phố Đà Nẵngvi
dc.typeThesisvi
dc.NoiLuuBanGocThư việnvi
dc.CoQuanChuQuanTrường ĐHKT-ĐHĐNvi
Appears in Collections:Quản trị kinh doanh (LV)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
TOM TAT.pdfTóm tắt433.87 kBAdobe PDF Sign in to read
LUAN VAN.pdfToàn văn850.47 kBAdobe PDF Sign in to read


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.