Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvien.due.udn.vn:8080/dspace/handle/TVDHKT/18947
Title: Hoàn thiện hệ thống thông tin quản trị quan hệ khách hàng tại ngân hàng TMCP phát triển TP. Hồ Chí Minh, chi nhánh Đăk LăK (HDBank Đắk Lắk).
Authors: Phan, Xuân Phước Trường
Advisor: TS. Lê, Dân
Keywords: Quản trị;Thông tin;Ngân hàng TMCP phát triển TP. Hồ Chí Minh, chi nhánh Đăk Lắk (HDBank Đắk Lắk)
Issue Date: 2014
metadata.dc.NoiLuuBanGoc: Thư viện
metadata.dc.CoQuanChuQuan: Trường ĐHKT - ĐHĐN
Appears in Collections:Quản trị kinh doanh (LV)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Tom tat.pdfTóm tắt418.88 kBAdobe PDF Sign in to read
Luan van.pdfToàn văn1.44 MBAdobe PDF Sign in to read


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.