Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvien.due.udn.vn:8080/dspace/handle/TVDHKT/18910
Title: Chiến lược marketing cho sản phẩm Thanh long ruột đỏ của hợp tác xã Thần Nông, thành phố Kon Tum.
Authors: Đặng, Lê Minh Thu
Advisor: TS. Đặng, Văn Mỹ
Keywords: Marketing;Sản phẩm;Hợp tác xã Thần Nông, thành phố Kon Tum.
Issue Date: 2014
metadata.dc.NoiLuuBanGoc: Thư viện
metadata.dc.CoQuanChuQuan: Trường ĐHKT - ĐHĐN
Appears in Collections:Quản trị kinh doanh (LV)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
TOM TAT.pdfTóm tắt574.1 kBAdobe PDF Sign in to read
LUAN VAN.pdfToàn văn2.25 MBAdobe PDF Sign in to read


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.