Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvien.due.udn.vn:8080/dspace/handle/TVDHKT/18908
Title: Chiến lược marketing đối với "Chương trình du lịch định sẵn" dành cho khách hàng cá nhân tại tổng công ty du lịch Sài Gòn (Sài Gòn tourist), chi nhánh Đà Nẵng.
Authors: Đàm, Mạnh Tú
Advisor: TS. Nguyễn, Xuân Lãn
Keywords: Marketing;Chiến lược;Tổng công ty du lịch Sài Gòn (Sài Gòn tourist), chi nhánh Đà Nẵng.
Issue Date: 2014
metadata.dc.NoiLuuBanGoc: Thư viện
metadata.dc.CoQuanChuQuan: Trường ĐHKT - ĐHĐN
Appears in Collections:Quản trị kinh doanh (LV)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
TOM TAT.pdfTóm tắt360.45 kBAdobe PDF Sign in to read
NOI DUNG LUAN VAN.pdfToàn văn6.18 MBAdobe PDF Sign in to read


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.