Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvien.due.udn.vn:8080/dspace/handle/TVDHKT/16709
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorNguyễn, Quốc Tuấnvi
dc.date.accessioned2014-06-04T11:42:07Z-
dc.date.available2014-06-04T11:42:07Z-
dc.date.issued2009vi
dc.identifier.urihttp://thuvien.due.udn.vn:8080/dspace/handle/TVDHKT/16709-
dc.descriptionebook.edu.net.vn, 2009.vi
dc.description.abstractKhái quát về marketing kỹ nghệ. mua sắm trong thị trường công nghiệp. quan hệ khách hàng. phân đoạn và lựa chọn thị trường mục tiêu. marketing-mix trong thị trường công nghiệp.vi
dc.language.isovivi
dc.titleGiáo trình marketing kỹ nghệvi
dc.typeBookvi
Appears in Collections:Kinh Tế

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
00000078635.pdf667.09 kBAdobe PDFThumbnail
 Sign in to read


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.