Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvien.due.udn.vn:8080/dspace/handle/TVDHKT/16299
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorHoàng, Minh Đườngvi
dc.date.accessioned2014-06-04T11:37:08Z-
dc.date.available2014-06-04T11:37:08Z-
dc.date.issued2005vi
dc.identifier.urihttp://thuvien.due.udn.vn:8080/dspace/handle/TVDHKT/16299-
dc.descriptionHà Nội: lao động-xã hội, 2005vi
dc.description.abstractDịch vụ khách hàng. Quản trị marketing. Xúc tiến thương mại trong hoạt động kinh doanh thương mại.vi
dc.language.isovivi
dc.titleGiáo trình quản trị thương mại (Trọn bộ 2 tập). Tập 2 (Dùng trong các trường đại học và cao đẳng)vi
dc.typeBookvi
Appears in Collections:Kinh Tế

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
00000053227.pdf13.07 MBAdobe PDFThumbnail
 Sign in to read


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.