Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvien.due.udn.vn:8080/dspace/handle/TVDHKT/16199
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorNguyễn Thị Thanh Huyềnvi
dc.date.accessioned2014-06-04T11:35:51Z-
dc.date.available2014-06-04T11:35:51Z-
dc.date.issued2005vi
dc.identifier.urihttp://thuvien.due.udn.vn:8080/dspace/handle/TVDHKT/16199-
dc.descriptionHà Nội: hà nội, 2005. - 105 trangvi
dc.description.abstractThị trường và nghiên cứu thị trường. Chính sách sản phẩm, giá cả, phân phối, xác tiến hỗn hợpvi
dc.language.isovivi
dc.titleGiáo trình Marketing căn bản (Dùng trong các trường trung học chuyên nghiệp)vi
dc.typeBookvi
Appears in Collections:Kinh Tế

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
00000041663.pdf12.55 MBAdobe PDFThumbnail
 Sign in to read


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.