Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvien.due.udn.vn:8080/dspace/handle/TVDHKT/16064
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorN. D. Eriasvilivi
dc.date.accessioned2014-06-04T11:33:44Z-
dc.date.available2014-06-04T11:33:44Z-
dc.date.issued2004vi
dc.identifier.urihttp://thuvien.due.udn.vn:8080/dspace/handle/TVDHKT/16064-
dc.descriptionHÀ NỘI: THÔNG TẤN, 2004.vi
dc.description.abstractXuất bản sách và thị trường sách. quá trình xuất bản: các đắc điểm của quản trị. tiếp thị trong xuất bản.vi
dc.language.isovivi
dc.titleXuất bản quản trị và marketing (công tác xuất bản)vi
dc.typeBookvi
Appears in Collections:Kinh Tế

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
000000149497.pdf18.77 MBAdobe PDFThumbnail
 Sign in to read


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.