Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvien.due.udn.vn:8080/dspace/handle/TVDHKT/14079
Title: Phát triển thương hiệu Vinafor Đà Nẵng
Authors: Đặng, Trương Hạnh Nguyên
Advisor: PGS.TS Nguyễn Trường Sơn
Keywords: Phát triển;thương hiệu;Công ty cổ phần Vinafor Đà Nẵng
Issue Date: 2012
Abstract: Chương 1: cơ sở lý luận Chương 2:Thực trạng phát triển thương hiệu Chương 3: Giải pháp phát triển thương hiệu
metadata.dc.NienKhoa: 2010 - 2012
metadata.dc.NoiLuuBanGoc: Kho tham khảo
metadata.dc.NamNghiemThu: 2012
metadata.dc.CoQuanChuQuan: Thư viện Đại học Kinh tế Đà nẵng
Appears in Collections:Thương mại (LV)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
9866 TT.pdfTóm tắt216.65 kBAdobe PDF Sign in to read
9866.pdfToàn văn1.34 MBAdobe PDF Sign in to read


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.