Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvien.due.udn.vn:8080/dspace/handle/TVDHKT/12752
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorTh.S.Nguyễn Thu, Hàvi
dc.date.accessioned2014-01-22T08:15:24Z-
dc.date.available2014-01-22T08:15:24Z-
dc.date.issued2010vi
dc.identifier.citationTạp chí Thị trường Tài chính tiền tệ Số 06(303).15/03/2010vi
dc.identifier.urihttp://thuvien.due.udn.vn:8080/dspace/handle/TVDHKT/12752-
dc.language.isovivi
dc.subjectTài chínhvi
dc.titleỨng dụng Marketing Mix trong hoạt động kinh doanh của ngân hàng Việt Nam thực trạng và giải phápvi
dc.typeArticlevi
Appears in Collections:Tạp chí Kinh tế

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
TC_0242.pdf2.3 MBAdobe PDFThumbnail
 Sign in to read


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.