Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvien.due.udn.vn:8080/dspace/handle/TVDHKT/12082
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorĐặng Văn, Mỹvi
dc.date.accessioned2014-01-22T08:12:01Z-
dc.date.available2014-01-22T08:12:01Z-
dc.date.issued2010vi
dc.identifier.citationTẠP CHÍ KHOA HỌC VÀ CÔNG NGHỆ, ĐẠI HỌC ĐÀ NẴNG - SỐ5(40).2010vi
dc.identifier.urihttp://thuvien.due.udn.vn:8080/dspace/handle/TVDHKT/12082-
dc.language.isovivi
dc.subjectKinh tế phát triểnvi
dc.subjectChiến lược kinh doanhvi
dc.titleTập đoàn kinh tế : Định hướng chiến lược kinh doanh trong bối cảnh toàn cầu hóavi
dc.typeArticlevi
Appears in Collections:Tạp chí Kinh tế

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
24-dangvanmy.pdf380.89 kBAdobe PDFThumbnail
 Sign in to read


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.