Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvien.due.udn.vn:8080/dspace/handle/TVDHKT/12069
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorVũ Thanh, Hươngvi
dc.date.accessioned2014-01-22T08:11:56Z-
dc.date.available2014-01-22T08:11:56Z-
dc.date.issued2010vi
dc.identifier.citationTạp chí Khoa học ĐHQGHN, Kinh tế và Kinh doanh 26 (2010) 67-77vi
dc.identifier.urihttp://thuvien.due.udn.vn:8080/dspace/handle/TVDHKT/12069-
dc.language.isovivi
dc.subjectKinh tế thương mạivi
dc.titleTự do hóa thương mại dịch vụ trong vòng Doha và các nước đang phát triểnvi
dc.typeArticlevi
Appears in Collections:Tạp chí Kinh tế

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Bai 1. Vu Thanh Huong.pdf668.59 kBAdobe PDFThumbnail
 Sign in to read


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.