Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvien.due.udn.vn:8080/dspace/handle/TVDHKT/12064
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorTS. Phạm Xuân, Lanvi
dc.contributor.authorTS. Lê Xuân, Phướcvi
dc.date.accessioned2014-01-22T08:11:54Z-
dc.date.available2014-01-22T08:11:54Z-
dc.date.issued2011vi
dc.identifier.citationTạp chí Đại học Công nghiệpvi
dc.identifier.urihttp://thuvien.due.udn.vn:8080/dspace/handle/TVDHKT/12064-
dc.language.isovivi
dc.subjectMarketingvi
dc.titleCác nhân tố ảnh hưởng đến sự hài lòng khách hàng đối với sản phẩm nước chấm tại TP. Hồ Chí Minhvi
dc.typeArticlevi
Appears in Collections:Tạp chí Kinh tế

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
TAP CHI DHCN 2 (5).pdf422.32 kBAdobe PDFThumbnail
 Sign in to read


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.