Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvien.due.udn.vn:8080/dspace/handle/TVDHKT/11997
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorPhạm Đức, Kỳvi
dc.contributor.authorBùi Nguyên, Hùngvi
dc.date.accessioned2014-01-22T08:11:33Z-
dc.date.available2014-01-22T08:11:33Z-
dc.date.issued2007vi
dc.identifier.citationTạp chí BCVT&CNTT Kỳ 01(02/2007)vi
dc.identifier.urihttp://thuvien.due.udn.vn:8080/dspace/handle/TVDHKT/11997-
dc.language.isovivi
dc.subjectKhách hàngvi
dc.titleNghiên cứu mô hình sự trung thành của khách hàng trong lĩnh vực dịch vụ thông tin di động của Việt Namvi
dc.typeArticlevi
Appears in Collections:Tạp chí Kinh tế

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
KH.25.PDF306.35 kBAdobe PDFThumbnail
 Sign in to read


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.