Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvien.due.udn.vn:8080/dspace/handle/TVDHKT/11993
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorNguyễn, Trọngvi
dc.date.accessioned2014-01-22T08:11:32Z-
dc.date.available2014-01-22T08:11:32Z-
dc.date.issued2009vi
dc.identifier.citationTạp chí Nghiên cứu Kinh tế Số 368 - Tháng 01/2009vi
dc.identifier.urihttp://thuvien.due.udn.vn:8080/dspace/handle/TVDHKT/11993-
dc.language.isovivi
dc.subjectKhách hàngvi
dc.titleĐo lường "lòng trung thành" của khách hàng và ứng dụng trong định giá thương hiệuvi
dc.typeArticlevi
Appears in Collections:Tạp chí Kinh tế

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
KH.13.PDF388.11 kBAdobe PDFThumbnail
 Sign in to read


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.