Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvien.due.udn.vn:8080/dspace/handle/TVDHKT/11984
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorPhùng Thu, Thủyvi
dc.date.accessioned2014-01-22T08:11:29Z-
dc.date.available2014-01-22T08:11:29Z-
dc.date.issued2006vi
dc.identifier.citationTạp chí Ngân hàng Số 21 - Tháng 11-2006vi
dc.identifier.urihttp://thuvien.due.udn.vn:8080/dspace/handle/TVDHKT/11984-
dc.language.isovivi
dc.subjectKhách hàngvi
dc.titleMột số kỹ năng giao tiếp khách hàng trong dịch vụ bán lẻ của ngân hàng thương mạivi
dc.typeArticlevi
Appears in Collections:Tạp chí Kinh tế

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
KH.31.PDF373.36 kBAdobe PDFThumbnail
 Sign in to read


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.