Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvien.due.udn.vn:8080/dspace/handle/TVDHKT/11979
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorLê Hồng, Oanhvi
dc.date.accessioned2014-01-22T08:11:28Z-
dc.date.available2014-01-22T08:11:28Z-
dc.date.issued2008vi
dc.identifier.citationTạp chí Thông tin KHKT & Kinh tế Bưu điện Số 09/2008vi
dc.identifier.urihttp://thuvien.due.udn.vn:8080/dspace/handle/TVDHKT/11979-
dc.language.isovivi
dc.subjectKhách hàngvi
dc.titleNâng cao sự hài lòng cho khách hàng thông qua các chiến lược ICT hiệu quảvi
dc.typeArticlevi
Appears in Collections:Tạp chí Kinh tế

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
KH.17.PDF239.97 kBAdobe PDFThumbnail
 Sign in to read


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.