Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvien.due.udn.vn:8080/dspace/handle/TVDHKT/11978
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorTrần Phương, Lanvi
dc.date.accessioned2014-01-22T08:11:28Z-
dc.date.available2014-01-22T08:11:28Z-
dc.date.issued2007vi
dc.identifier.citationTạp chí Khoa học Thương mại Số 19/2007vi
dc.identifier.urihttp://thuvien.due.udn.vn:8080/dspace/handle/TVDHKT/11978-
dc.language.isovivi
dc.subjectKhách hàngvi
dc.titleBiến tiềm ẩn và ứng dụng trong nghiên cứu các nhân tố ảnh hưởng đến sự hài lòng của khách hàngvi
dc.typeArticlevi
Appears in Collections:Tạp chí Kinh tế

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
KH.29.PDF280.73 kBAdobe PDFThumbnail
 Sign in to read


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.