Please use this identifier to cite or link to this item:
http://thuvien.due.udn.vn:8080/dspace/handle/TVDHKT/11878
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | PGS.TS. Lê Thị Hoài Châu | vi |
dc.contributor.author | PGS.TS. CL. Aude Comiti | vi |
dc.date.accessioned | 2014-01-22T08:09:49Z | - |
dc.date.available | 2014-01-22T08:09:49Z | - |
dc.date.issued | 2011 | vi |
dc.identifier.citation | Tạp chí Khoa học ĐHSP TP HCM, Số 31 năm 2011 | vi |
dc.identifier.uri | http://thuvien.due.udn.vn:8080/dspace/handle/TVDHKT/11878 | - |
dc.language.iso | vi | vi |
dc.subject | Thuyết nhân học | vi |
dc.title | Những đóng góp của thuyết nhân học đối với việc phân tích giờ học trên lớp | vi |
dc.type | Article | vi |
Appears in Collections: | Tạp chí Giáo dục |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
07.pdf | 522.63 kB | Adobe PDF | Sign in to read |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.