Please use this identifier to cite or link to this item:
http://thuvien.due.udn.vn:8080/dspace/handle/TVDHKT/11878Full metadata record
| DC Field | Value | Language |
|---|---|---|
| dc.contributor.author | PGS.TS. Lê Thị Hoài Châu | vi |
| dc.contributor.author | PGS.TS. CL. Aude Comiti | vi |
| dc.date.accessioned | 2014-01-22T08:09:49Z | - |
| dc.date.available | 2014-01-22T08:09:49Z | - |
| dc.date.issued | 2011 | vi |
| dc.identifier.citation | Tạp chí Khoa học ĐHSP TP HCM, Số 31 năm 2011 | vi |
| dc.identifier.uri | http://thuvien.due.udn.vn:8080/dspace/handle/TVDHKT/11878 | - |
| dc.language.iso | vi | vi |
| dc.subject | Thuyết nhân học | vi |
| dc.title | Những đóng góp của thuyết nhân học đối với việc phân tích giờ học trên lớp | vi |
| dc.type | Article | vi |
| Appears in Collections: | Tạp chí Giáo dục | |
Files in This Item:
| File | Description | Size | Format | |
|---|---|---|---|---|
| 07.pdf | 522.63 kB | Adobe PDF | ![]() Sign in to read |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
