Please use this identifier to cite or link to this item:
http://thuvien.due.udn.vn:8080/dspace/handle/TVDHKT/11817
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | ThS. Lê Thiếu, Tráng | vi |
dc.date.accessioned | 2014-01-22T08:09:29Z | - |
dc.date.available | 2014-01-22T08:09:29Z | - |
dc.date.issued | 2010 | vi |
dc.identifier.citation | Tạp chí Giáo dục số 241(Kỳ 1-7/2007) | vi |
dc.identifier.uri | http://thuvien.due.udn.vn:8080/dspace/handle/TVDHKT/11817 | - |
dc.language.iso | vi | vi |
dc.subject | Tư duy biện chứng | vi |
dc.subject | Dạy học toán | vi |
dc.title | Áp dụng tư duy biện chứng trong dạy học toán giúp học sinh chủ động và sáng tạo trong học tập | vi |
dc.type | Article | vi |
Appears in Collections: | Tạp chí Giáo dục |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
477 STD LLCT Ng.pdf | 91.53 kB | Adobe PDF | Sign in to read |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.