Please use this identifier to cite or link to this item:
http://thuvien.due.udn.vn:8080/dspace/handle/TVDHKT/11736
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Trần Viết, Quang | vi |
dc.date.accessioned | 2014-01-22T08:09:04Z | - |
dc.date.available | 2014-01-22T08:09:04Z | - |
dc.date.issued | 2007 | vi |
dc.identifier.citation | Tạp chí Giáo dục số 168(Kỳ 1-8/2007) | vi |
dc.identifier.uri | http://thuvien.due.udn.vn:8080/dspace/handle/TVDHKT/11736 | - |
dc.language.iso | vi | vi |
dc.subject | Giáo dục đại học | vi |
dc.subject | Tư duy biện chứng | vi |
dc.title | Vai trò của năng lực tư duy biện chứng đối với hoạt động học tập của sinh viên sư phạm | vi |
dc.type | Article | vi |
Appears in Collections: | Tạp chí Giáo dục |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
GD_0204.pdf | 2.78 MB | Adobe PDF | Sign in to read |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.