Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvien.due.udn.vn:8080/dspace/handle/TVDHKT/11552
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorTS. Lê, Tấn Bửuvi
dc.contributor.authorNguyễn, Quốc Việtvi
dc.date.accessioned2014-01-22T08:05:37Z-
dc.date.available2014-01-22T08:05:37Z-
dc.date.issued2007vi
dc.identifier.urihttp://thuvien.due.udn.vn:8080/dspace/handle/TVDHKT/11552-
dc.language.isovivi
dc.publisherĐại học Kinh tế TP. Hồ Chí Minhvi
dc.subjectQuản trị kinh doanhvi
dc.subjectMarketingvi
dc.titleChiến lược xây dựng thương hiệu VNPT trong quá trình hội nhập kinh tế quốc tếvi
dc.typeThesisvi
Appears in Collections:Luận văn Thạc sĩ

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
LV-46782.pdf1.24 MBAdobe PDFThumbnail
 Sign in to read


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.