Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvien.due.udn.vn:8080/dspace/handle/TVDHKT/11544
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorTS. Võ, Thị Thúy Anhvi
dc.contributor.authorVõ, Thị Thu Hiềnvi
dc.date.accessioned2014-01-22T08:05:35Z-
dc.date.available2014-01-22T08:05:35Z-
dc.date.issued2011vi
dc.identifier.urihttp://thuvien.due.udn.vn:8080/dspace/handle/TVDHKT/11544-
dc.language.isovivi
dc.publisherĐại học Đà Nẵngvi
dc.subjectTài chính - Ngân hàngvi
dc.titleĐo lường chất lượng dịch vụ tín dụng khách hàng cá nhân tại ngân hàng Công thương, chi nhánh Hội Anvi
dc.typeThesisvi
Appears in Collections:Tài chính - Ngân hàng (LV)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Tom tat-8273.pdf184.18 kBAdobe PDF Sign in to read


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.