Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvien.due.udn.vn:8080/dspace/handle/TVDHKT/11542
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorGS.TSKH. Trần, Văn Chánhvi
dc.contributor.authorTất, Cẩm Huyvi
dc.date.accessioned2014-01-22T08:05:34Z-
dc.date.available2014-01-22T08:05:34Z-
dc.date.issued2004vi
dc.identifier.urihttp://thuvien.due.udn.vn:8080/dspace/handle/TVDHKT/11542-
dc.language.isovivi
dc.publisherĐại học Kinh tế TP. Hồ Chí Minhvi
dc.subjectQuản trị kinh doanhvi
dc.subjectMarketingvi
dc.titleĐịnh hướng chiến lược marketing của công ty LOTTERIA Việt Nam đến năm 2010vi
dc.typeThesisvi
Appears in Collections:Luận văn Thạc sĩ

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
LV-42798.pdf428.71 kBAdobe PDFThumbnail
 Sign in to read


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.