Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvien.due.udn.vn:8080/dspace/handle/TVDHKT/11474
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorTS. Lê Phan Thị Diệu, Thảovi
dc.contributor.authorHoàng Xuân Bích, Loanvi
dc.date.accessioned2014-01-22T08:05:18Z-
dc.date.available2014-01-22T08:05:18Z-
dc.date.issued2008vi
dc.identifier.urihttp://thuvien.due.udn.vn:8080/dspace/handle/TVDHKT/11474-
dc.language.isovivi
dc.publisherĐại học Kinh tế TP. Hồ Chí Minhvi
dc.subjectQuản trị kinh doanhvi
dc.titleNâng cao sự hài lòng của khách hàng tại ngân hàng đầu tư và phát triển Việt Nam chi nhánh TP. Hồ Chí Minhvi
Appears in Collections:Luận văn Thạc sĩ

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
LA0169.pdf1.39 MBAdobe PDFThumbnail
 Sign in to read


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.