Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvien.due.udn.vn:8080/dspace/handle/TVDHKT/11415
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorTS. Nguyễn, Thị Bích Châmvi
dc.contributor.authorNguyễn, Thị Thu Vânvi
dc.date.accessioned2014-01-22T08:05:04Z-
dc.date.available2014-01-22T08:05:04Z-
dc.date.issued2006vi
dc.identifier.urihttp://thuvien.due.udn.vn:8080/dspace/handle/TVDHKT/11415-
dc.language.isovivi
dc.publisherĐại học Kinh tế TP. Hồ Chí Minhvi
dc.subjectQuản trị kinh doanhvi
dc.subjectTổng Công ty Viễn thôngvi
dc.titleHoạch định chiến lược phát triển Tổng Công ty Viễn thông II đến năm 2015vi
dc.typeThesisvi
Appears in Collections:Luận văn Thạc sĩ

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
LV-45358.pdf1.2 MBAdobe PDFThumbnail
 Sign in to read


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.