Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvien.due.udn.vn:8080/dspace/handle/TVDHKT/11299
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorLâm, Đức Minhvi
dc.date.accessioned2014-01-22T08:04:38Z-
dc.date.available2014-01-22T08:04:38Z-
dc.date.issued2004vi
dc.identifier.urihttp://thuvien.due.udn.vn:8080/dspace/handle/TVDHKT/11299-
dc.language.isovivi
dc.publisherĐại học Kinh tế TP. Hồ Chí Minhvi
dc.subjectĐầu tư & Phát triểnvi
dc.subjectKhu Công nghiệpvi
dc.titleĐo lường chất lượng phục vụ nhà đầu tư của văn phòng quản lý khu công nghiệp Tân Bìnhvi
dc.typeThesisvi
Appears in Collections:Luận văn Thạc sĩ

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
LV-42718.pdf442.82 kBAdobe PDFThumbnail
 Sign in to read


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.