Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvien.due.udn.vn:8080/dspace/handle/TVDHKT/11246
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorPGS.TS. Vũ, Công Tuấnvi
dc.contributor.authorNguyễn, Bá Hạnhvi
dc.date.accessioned2014-01-22T08:04:24Z-
dc.date.available2014-01-22T08:04:24Z-
dc.date.issued2007vi
dc.identifier.urihttp://thuvien.due.udn.vn:8080/dspace/handle/TVDHKT/11246-
dc.language.isovivi
dc.publisherĐại học Kinh tế TP. Hồ Chí Minhvi
dc.subjectQuản trị kinh doanhvi
dc.subjectChiến lược kinh doanhvi
dc.subjectXí nghiệp Thương mạivi
dc.titleChiến lược kinh doanh của Xí nghiệp Thương mại Mặt đất Tân Sơn Nhất đến năm 2015vi
dc.typeThesisvi
Appears in Collections:Luận văn Thạc sĩ

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
LV-46367.pdf736.31 kBAdobe PDFThumbnail
 Sign in to read


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.