Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvien.due.udn.vn:8080/dspace/handle/TVDHKT/11032
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorĐỗ, Quốc Dũngvi
dc.date.accessioned2014-01-22T08:03:35Z-
dc.date.available2014-01-22T08:03:35Z-
dc.date.issued2005vi
dc.identifier.urihttp://thuvien.due.udn.vn:8080/dspace/handle/TVDHKT/11032-
dc.language.isovivi
dc.publisherĐại học Kinh tế TP. HCMvi
dc.subjectKinh tếvi
dc.titleGiải pháp thực hiện chiến lược Marketing xuất khẩu Lạc Việt đến năm 2010vi
dc.typeThesisvi
Appears in Collections:Luận văn Thạc sĩ

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
LV-43256.pdf747.93 kBAdobe PDFThumbnail
 Sign in to read


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.