Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvien.due.udn.vn:8080/dspace/handle/TVDHKT/11002
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorTS. Đường Thị Liên, Hàvi
dc.contributor.authorHuỳnh Linh, Lanvi
dc.date.accessioned2014-01-22T08:03:28Z-
dc.date.available2014-01-22T08:03:28Z-
dc.date.issued2011vi
dc.identifier.urihttp://thuvien.due.udn.vn:8080/dspace/handle/TVDHKT/11002-
dc.language.isovivi
dc.publisherĐại học Đà Nẵngvi
dc.subjectQuản trị kinh doanhvi
dc.titleNghiên cứu ảnh hưởng của nhân tố gắn kết (INVOLVEMENT) với sản phẩm đến sự trung thành thương hiệu ứng dụng tại công ty Trường Hải AU TOvi
dc.typeThesisvi
Appears in Collections:Luận văn Thạc sĩ

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Tomtat(63).pdf180.2 kBAdobe PDFThumbnail
 Sign in to read


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.