Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvien.due.udn.vn:8080/dspace/handle/TVDHKT/10972
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorPGS. TS Lê Thế, Giớivi
dc.contributor.authorPhạm Xuân, Thủyvi
dc.date.accessioned2014-01-22T08:03:22Z-
dc.date.available2014-01-22T08:03:22Z-
dc.date.issued2012vi
dc.identifier.urihttp://thuvien.due.udn.vn:8080/dspace/handle/TVDHKT/10972-
dc.language.isovivi
dc.publisherĐại học Đà Nẵngvi
dc.subjectTài chính - Ngân hàngvi
dc.titleHoàn thiện công tác chăm sóc khách hàng tại ngân hàng thương mại cổ phần kỹ thương Việt Nam - chi nhánh Đà Nẵngvi
dc.typeThesisvi
Appears in Collections:Luận văn Thạc sĩ

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Tomtat(46).pdf165.39 kBAdobe PDFThumbnail
 Sign in to read
L-VAN-moi.doc724.5 kBMicrosoft Word Sign in to read


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.