Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvien.due.udn.vn:8080/dspace/handle/TVDHKT/10925
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorPGS. TS Lê Thế, Giớivi
dc.contributor.authorTrần Văn, Dượcvi
dc.date.accessioned2014-01-22T08:03:12Z-
dc.date.available2014-01-22T08:03:12Z-
dc.date.issued2012vi
dc.identifier.urihttp://thuvien.due.udn.vn:8080/dspace/handle/TVDHKT/10925-
dc.language.isovivi
dc.publisherĐại học Đà Nẵngvi
dc.subjectQuản trị kinh doanhvi
dc.titleHoàn thiện hệ thống kênh phân phối các sản phẩm mật ong của công ty cổ phần mật ong ĐakLak trên thị trường nội địavi
dc.typeThesisvi
Appears in Collections:Luận văn Thạc sĩ

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Tomtat(36).pdf187.47 kBAdobe PDFThumbnail
 Sign in to read


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.