Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvien.due.udn.vn:8080/dspace/handle/TVDHKT/10921
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorTS. Nguyễn Đình, Huỳnhvi
dc.contributor.authorĐỗ Thị, Luậnvi
dc.date.accessioned2014-01-22T08:03:12Z-
dc.date.available2014-01-22T08:03:12Z-
dc.date.issued2012vi
dc.identifier.urihttp://thuvien.due.udn.vn:8080/dspace/handle/TVDHKT/10921-
dc.language.isovivi
dc.publisherĐại học Đà Nẵngvi
dc.subjectQuản trị kinh doanhvi
dc.titleXây dựng chỉ số hài lòng khách hàng tại công ty Bảo Minh Đà Nẵngvi
dc.typeThesisvi
Appears in Collections:Luận văn Thạc sĩ

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Tomtat(21).pdf441.92 kBAdobe PDFThumbnail
 Sign in to read
TOAN VAN.DOC1.59 MBMicrosoft Word Sign in to read


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.