Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvien.due.udn.vn:8080/dspace/handle/TVDHKT/10910
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorPGS. TS Lê, Thế Giớivi
dc.contributor.authorTrần, Thị Thùy Dươngvi
dc.date.accessioned2014-01-22T08:03:08Z-
dc.date.available2014-01-22T08:03:08Z-
dc.date.issued2012vi
dc.identifier.urihttp://thuvien.due.udn.vn:8080/dspace/handle/TVDHKT/10910-
dc.language.isovivi
dc.publisherĐại học Đà Nẵngvi
dc.subjectQuản trị kinh doanhvi
dc.titleCác nhân tố ảnh hưởng đến chất lượng dịch vụ của công ty TNHH Bảo Hiểm nhân thọ Prudential Việt Nam trên địa bàn Thành phố Đà Nẵngvi
dc.typeThesisvi
Appears in Collections:Quản trị kinh doanh (LV)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Tomtat-9507.pdf225.37 kBAdobe PDF Sign in to read


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.